Corporate Identity a firemní grafické manuály
Corporate identity (firemní styl) tvoří logotyp a soubor pravidel, která určují, jak se má používat v tiskovinách (vizitky, dopisní papíry, desky, obálky, letáky, prospekty, katalogy nebo inzerce). Pravidla daného firemního stylu jsou obsažena v grafickém manuálu, který definuje přesnou podobu logotypu, včetně jeho užití, dále pak grafický manuál definuje firemní barvy, firemní písmo.
Fotografické práce
Produktové fotografie. Foto staveb, nemovitostí. Fotografie z akcí - promoce, svatby, sportovní události.
DTP/sazba
Produktové katalogy. Produktová balení. Propagační materiály a letáky. Uživatelské manuály (i vícejazyčné). Technická a odborná literatura včetně přebalů. Inzeráty a vizitky.
Logo, logotypy
Logo jednoznačně určuje firmu, zároveň odlišuje od konkurence. Firemní logo musí být dobře zapamatovatelné a vypovídající.
Ostatní
Tvorba reklamních bannerů. Grafický návrh a web design firemního webu.