Grafické práce

Corporate Identity a firemní grafické manuály

Corporate identity (firemní styl) tvoří logotyp a soubor pravidel, která určují, jak se má používat v tiskovinách (vizitky, dopisní papíry, desky, obálky, letáky, prospekty, katalogy nebo inzerce). Pravidla daného firemního stylu jsou obsažena v grafickém manuálu, který definuje přesnou podobu logotypu, včetně jeho užití, dále pak grafický manuál definuje firemní barvy, firemní písmo.

Fotografické práce

Produktové fotografie. Foto staveb, nemovitostí. Fotografie z akcí - promoce, svatby, sportovní události.

DTP/sazba

Produktové katalogy. Produktová balení. Propagační materiály a letáky. Uživatelské manuály (i vícejazyčné). Technická a odborná literatura včetně přebalů. Inzeráty a vizitky.

Logo, logotypy

Logo jednoznačně určuje firmu, zároveň odlišuje od konkurence. Firemní logo musí být dobře zapamatovatelné a vypovídající.

Ostatní

Tvorba reklamních bannerů. Grafický návrh a web design firemního webu.